Pagini

duminică, 16 martie 2014

Esenta de vanilie

        De aproximativ doi ani nu mai folosesc estenta de vanilie din comert, o fac eu cu pastai de vanilie si alcool, nimic mai simplu. Singurul ingredient dificil este rabdarea:), cu cat este mai veche, cel putin doua luni cu atata este mai parfumata.
       Pastaile se strivesc cu ajutorul lamei cutitului se despica si se pun in alcool rafinat sau vodka, recipientul se pune la intuneric.
Dupa folosire se completeaza cu alcool, cum am spus, nimic mai simplu.

       Si daca tot am inceput cu vanilia am continuat cu esenta de lemongrass.
       
Si menta este putin cam tare pentru gustul meu dar merge.
      
 Cele trei gratii:)):





11 comentarii:

  1. Cat sunt de frumoase!
    Si eu am cumparat pastai de vanilie, insa erau asteptare, caci nu stiam exact cum sa procedez.
    Reteta a picat la fix, multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa fiu de folos:)!
      Ai aici un link pentru reteta de zahar vanilat:)
      http://flouronmyface.com/2013/08/vanilla-sugar.html

      Ștergere
  2. Interesant, inclusiv sticlutele si etichetele lor :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc!
    Pentru cine doreste eticheta este aici:
    http://imgur.com/q0JFPVL

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine si presupun ca sunt excelente mai ales ca-s naturale. O saptamana plina de spor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Adevar grait-ai, mai ales ca lemongrass si menta provin din productia proprie:).

      Ștergere
  6. Ce se gaseste in magazine e, de obicei, "esenta" artificiala. Varianta asta e infinit mai buna! Dupa ce scot semintele de vanilie pentru vreo crema, pun pastaia in alcool sau intr-un bborcan cu zahar, si am esenta si zahar vanilat naturale, la indemana. De menta am facut si eu dar inca n-am folosit-o la nimic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liana, ma bucur sa te revad! Cea de lemongrass este mult mai reusita, dupa parerea mea, in comparatie cu cea de menta.

      Ștergere